Wednesday, October 23, 2013

Vitamin C Shaklee



Vitamin C Shaklee kini kembali setelah setahun tiada bekalan. Jadi jangan lepaskan peluang untuk mencuba Vitamin C Shaklee ini.

Kenapa pilih Vitamin C Shaklee?

Vitamin C Shaklee didatangani dalam bentuk sustained release iaitu dilepaskan secara perlahan-lahan untuk membolehkan Vitamin C sentiasa berada dalam badan kita memandangkan Vitamin C adalah mudah dimusnahkan dan tidak dapat disimpan lama dalam badan, maka teknologi sustained release adalah sangat diperlukan.

Satu tablet Vitamin C Shaklee adalah bersamaan dengan 7 setengah biji oren di mana ianya akan dilepaskan perlahan-lahan dalam badan sebanyak 100mg setiap jam menyamai kandungan satu setengah biji oren selama 5 jam iaitu mencukupi keperluan Vitamin C untuk badan kita.

Vitamin C Shaklee didatangkan bersama-sama dengan bioflavonoids iaitu bahan penting yang akan membantu penyerapan Vitamin C dengan lebih baik.

Sumber natural- Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Jika berminat untuk mendapatkan Vitamin C Shaklee, sila hubungi saya secara sms/wsapp di talian 014-2933913. InsyaAllah saya akan berikan harga istimewa untuk anda.

1 comment:

  1. The IRS imposes penalties tto pսnish taxpayers and
    keep thеm in line. A tax attoгney aidѕ ordinary people in addition to the
    tіme she sρent manaǥing heeг [*21] rental real estate in 2005 to 2007 are
    not limited by the partnership agreement. Any inaccuracies are usually spotted by the IRS.
    Finance tax lawyers are verү popular because of their financial state.


    Here is my weƄ blog - naples financial planner - -

    ReplyDelete