Saturday, March 8, 2014

Tawan Harga Murah ESP




Anda ingin kulit cantik, glowing dan bebas jerawat???
Tak perlu lagi bermake up tebal dengan kulit yang cantik semulajadi 

Jom rebut peluang sempena promosi jimat, harga runtuh Energizing Soy Protein HANYA DI BULAN MAC ini sahaja....last promo ESP 2 tahun lepas,2012...

Apa perlunya protin?...Protin sememangnya diperlukan sebagai bahan utama dalam pembentukan perbagai organ dan tisu dalam badan serta komponen utama kepada hormon manusia. Ia juga merangsang fungi psikologi. Maka setiap badan kita memerlukan protin.

Kekurangan protin menyebabkan kelemahan dalam sistem imun untuk melawan penyakit, masalah lebihan air yang tinggi dalam badan, kehilangan kepejalan otot, perubahan warna rambut, bantutu pertumbuhan , masalah penghadaman, masalah penghasilan darah dan hormon, dan akhirnya boleh membawa kepada kegagalan fungsi organ.

ESP dari Shaklee ini merupakan satu-satunya produk dalam pasaran yang menjamin penyediaan 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia. Turut diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral. Sangat sesuai untuk semua peringkat umur.

Satu hidangan ESP ini bersamaan dengan 2 kali ganda hidangan daging, 4 kali ganda telur, 12 kali ganda susu rendah lemak, tiada kolestrol, tiada asid uric dan sangat mudah diserap oleh tubuh manusia.

Setiap 850 g (satu canister ESP) dihasilkan daripada 30kg kacang soya dan memberikan sumber tenaga segera dan boleh tahan lama.

ESP Shaklee ini bukan saja boleh diminum malah boleh dijadikan masker untuk kecantikan kulit. Juga sangat sesuai untuk ibu hamil dan ibu menyusu sebagai milk booster kerana kacang soya yang digunakan oleh Shaklee hanya mengandungi 'NON -GMO' (non-Genetically Modified Organism) yang mana ia diproses pada kadar suhu rendah.

Berminat??? Hubungi kami Safiya Supplement Shop, atau SMS/whatsapp 014-2933913.

No comments:

Post a Comment