Wednesday, March 12, 2014

Sustained Release Vitamin C Shaklee


 
Vitamin C Shaklee kini kembali setelah setahun tiada bekalan. Jadi jangan lepaskan peluang untuk mencuba Vitamin C Shaklee ini.

Kenapa pilih Vitamin C Shaklee?

Vitamin C Shaklee didatangani dalam bentuk sustained release iaitu dilepaskan secara perlahan-lahan untuk membolehkan Vitamin C sentiasa berada dalam badan kita memandangkan Vitamin C adalah mudah dimusnahkan dan tidak dapat disimpan lama dalam badan, maka teknologi sustained release adalah sangat diperlukan.

Satu tablet Vitamin C Shaklee adalah bersamaan dengan 7 setengah biji oren di mana ianya akan dilepaskan perlahan-lahan dalam badan sebanyak 100mg setiap jam menyamai kandungan satu setengah biji oren selama 5 jam iaitu mencukupi keperluan Vitamin C untuk badan kita.

Vitamin C Shaklee didatangkan bersama-sama dengan bioflavonoids iaitu bahan penting yang akan membantu penyerapan Vitamin C dengan lebih baik.

Sumber natural- Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.

Jika berminat untuk mendapatkan Vitamin C Shaklee, sila hubungi saya secara sms/wsapp di talian 014-2933913. InsyaAllah saya akan berikan harga istimewa untuk anda.

No comments:

Post a Comment