Saturday, March 15, 2014

Pengalaman Menggunakan Ostematrix Shaklee



Dalam Shaklee, Kalsium dipanggil dengan nama Ostematrix. Saya suka sangat Ostematrix dan boleh saya katakan saya sangat kagum dengan Ostematrix.

Sejak pregnant anak sulung lagi, saya memang mengalami masalah kram kaki terutama waktu tudur malam. Mungkin disebabkan saya memang jenis kurang minum susu dan sebagaimana yang kita tahu, waktu pregnant, baby akan 'menyerap' kalsium daripada ibu juga bagi menampung keperluan kalsium baby tersebut bagi perkembangan tumbersarannya.

Selepas bersalin anak ketiga, saya masih lagi mengalami masalah yang sama iaitu kram memandangkan saya fully breastfeed baby. Mujurlah saya menemui Ostematrix Shaklee ini. Alhamdulillah, tidak sampai seminggu saya mengambil Ostematrix secara konsisten, masalah kram kaki tidak lagi timbul. Syukur.

Justeru, saya memang mencadangkan mengambilan Ostematrix ini oleh ibu mengandung, ibu menyusu dan mereka yang kurang mengambil kalsium dalam pemakanan harian.

Untuk keterangan lanjut dan bagi mendapatkan harga istimewa, anda boleh sms/whatsapp saya
014-2933913.

No comments:

Post a Comment