Tuesday, March 11, 2014

Set Slimming Shaklee



Siapa kata Set Slimming Shaklee mahal? Anda mahu Set Slimming Shaklee murah?
Saya boleh membantu anda mendapatkan set slimming mengikut bajet anda.  
Tak perlu beli semua...ikut kemampuan anda.

Jom saya nak share info pasal Set Slimming Shaklee....
Alhamdulillah saya berpeluang mencuba Set Slimming Shaklee dan amat berpuas hati.

Biasanya saya akan syorkan customer untuk memulakan program diet mereka dengan mengambil Herblax. Apa fungsi Herblax?Herbalax berfungsi untuk mencuci usus, mengeluarkan sisa najis lama yang berada dalam usus. Herblax bertindak melembutkan najis dan tidak tidak menyebabkan cirit birit kepada pengguna. Herbalax juga boleh mengatasi masalah sembelit.

Pada kebiasaanya saya akan minta customer untuk mengambil Herblax selama tiga malam berturut-turut bagi membuang segala sisa najis yang tersumbat di dalam usus. Bila usus kita bersih, maka menyerapan supplemen menjadi lebih effective. 

Kemudian, saya akan cadangkan customer mengambil Omega/Lechitin. Apa fungsi Omega/Lechitin?
Omega dan Lechitin berfungsi memecahkan saluran lemak dalam badan kita. Jika dibandingkan Omega dan Lechitin, Omega lebih berkesan untuk memecahkan lemak dan menurunkan kadar kolestrol di samping baik untuk jantung dan perkembangan otak kita. Namun, jika customer tidak mempunyai bajet yang tinggi, anda boleh mengambil Lechitin sebagai agen pembakar lemak.

Soalan saya, apa yang terjadi selepas Omega/Lechitin memecahkan lemak dalam badan kita?
Lepas lemak dipecahkan oleh Omega/Lechitin, badan kita memerlukan agen untuk menyahkan lemak dan juga menyingkirkan toksin. Ini di panggil detox. Siapa yang bertindak sebagai agen detox?

Jawapannya ialah Alfalfa/Herblax. Kedua item ini bertindak sebagai agen detox yang membawa keluar lemak yang telahpun dipecahkan dan turut mengeluarkan toksin dalam badan kita.

Bagi membuatkan merasa kenyang, anda boleh mencuba Cinch dan ESP sebagai pengganti hidangan anda. Saya sudahpun mencuba, anda bila lagi?

Bagi mendapatkan free consultation tentang set slimming shaklee, sila hubungi saya, Wan Farina melalui sms/whatsapp 014-2933913. Saya sedia membantu anda dan memberikan anda harga istimewa bagi membolehkan anda turut sama merasa kebaikan produk Shaklee. 

No comments:

Post a Comment