Sunday, March 9, 2014

Set Bajet Menyusu Shaklee



Tercari-cari set penyusuan paling murah?
Saya cadangkan ESP dan Alfalfa sebagai milk booster kepada ibu-ibu menyusu.
Saya memang mengambil ESP dan Alfalfa selain set kesihatan optimum dan kecantikan kulit sebagai suplemen tambahan untuk saya menyusukan Safiya sehingga 2 tahun, insyaAllah.

Saya pasti ramai yang mempunyai impian untuk menyusuan baby sehingga 2 tahun. Yelah kan, ibu mana yang tak nak bagi yang terbaik untuk anak?
Dengan set penyusuan shaklee dan dengan izin Allah semestinya, sepanjang saya bekerja iaitu sewaktu Safiya berusia setahun sebulan, saya masih lagi fully breastfeed dengan membuat stok EBM sewaktu di tempat kerja. 

Alhamdulillah sehingga ke hari ini (Safiya 4 bulan), saya masih lagi menyusu dan berhasrat untuk teruskan penyusuan sehingga belia menceceh usia 2 tahun, insyaAllah.

Justeru saya juga menyokong para ibu untuk beastfeed baby walaupun bergelar ibu berkejaya. Saya sarankan ibu-ibu mencuba ESP dan Alfalfa sebagai supplemen tambahan yang bertindak sebagai milik booster.

Untuk keterangan lanjut dan bagi mendapatkan harga sangat istimewa daripada saya, sila hubungi, sms/whatsapp 014-2933913.

Shaklee Independent Distributor


Saya Wan Farina ialah Shaklee Independent Distributor yang sah 
di Kuantan, Pahang /Pekan
SID 967674
COD area Sg.Soi, Tg Lumpur dan sekitar Kuantan/Pekan
Sms/whatsapp 014-2933913
Hubungi saya untuk free consultation berkenaan dengan produk Shaklee
Saya sedia membantu anda setiap masa

No comments:

Post a Comment