Tuesday, May 6, 2014

Peluang Bisnes Dengan Shaklee


Bekerja sambil jaga anak, boleh ke???....Saya percaya jika diberi pilihan, semua ibu akan memilih untuk bekerja tanpa perlu meninggalkan anak-anak di bawah jagaan orang lain.

Leader saya ini, Master Nadiah Suhaidi dulunya merupakan seorang
 lepasan Ijazah dari UTP memilih untuk menjadi surirumah demi kepentingan keluarga. Namun, saya yakin sekarang ini beliau boleh tersenyum lebar, tindakan beliau untuk serius dalam Shaklee setahun yang lalu telah meletakkan nama beliau sebaris dengan mereka yang berjaya dalam Shaklee. 

Saya percaya, rezeki Allah sememangnya luas. Setelah setahun serius dalam Shaklee, beliau kini bergelar Master (rank tertinggi dalam bisnes Shaklee) dan telah membuktikan bahawa surirumah juga boleh berjaya. Bayangkan pendapatan bulanan terkini yang beliau terima daripada Shaklee adalah melebihi 10 kali ganda pendapatan terakhir saya ketika bergelar peguam...hebatkan???

Walaupun telah berjaya, beliau kini sibuk bercoaching (bersama suami dan anak-anak yang turut serta)..bagi melahirkan lebih ramai 'Master Nadiah Suhaidi' dan lebih ramai 'Leaders' yang berjaya kerana itulah matlamat utama dalam Shaklee.

Saya menyeru mereka yang berhasrat menambah pendapatan keluarga terutama surirumah untuk bersama-sama group Jutawan kami. Insya Allah, hanya dengan modal RM 75 untuk mendaftar keahlian, kita juga mampu berjaya seperti Master Nadiah Suhaidi, insyaAllah.

Jangan risau, dalam Shaklee, kita tidak sendirian, kita akan sentiasa diguide oleh para 'Leaders' yang telah berjaya. Apa yang penting, mestilah rajin berusaha dan selebihnya serahkan kepada Allah. Ingat, rezeki Allah itu sangat luas.


Berminat menyertai kami?...Boleh PM/whatsapp 014-2933913 segera untuk keterangan lanjut.

No comments:

Post a Comment