Tuesday, October 19, 2010

Message Dari Kak Netty

Sampai di pejabat, umi buka facebok...terdapat satu message dari mb netty...kakak yang sudah ku anggap seperti kakakku sendiri....mb netty masih di nihon, menemani suami tersayang menghabiskan PhD sebelum pulang ke Indonesia nanti...

Mb Netty, izinkan saya meletakkan message Mb Netty di sni...untuk tatapan saya waktu rindu sama  mb netty dan nisa..saya juga menangis waktu membaca message mb netty...terharu dengan doa yang dikirim dari mb netty buat kami..Moga mb netty dan keluarga dilindungi Allah selalu....amin..salam sayang buat mb nety & keluarga dari kami di sni...bilang ke nisa, tante, harith & hasif rindu sekali sama nisa...

Hiks..hiks..hiks.. menangis Kak netty membaca blog mu,Adikku.. kenapa begitu cepat kita berpisah ya?.. sementara tali persaudaraan kita begitu erat.. Semoga Alloh menyatukan kita kembali,amin.. rindu sekali lihat foto2 Harith dan hasif..

Nisa menangis sambil memandang foto2 Hasif.. " mama.. Adek rindu sama Adek Hasif.." begitu kata Nisa. sy bilang ke Nisa, "kalau adek rindu berdoa kepada Alloh,pasti adek jumpa sama adek Hasif didalam mimpi".

Farina,adikku.. Doa ku yang terbaik untukmu dunia dan akhirat.. jadilah seorang ibu dan istri yang patuh pada suami dan mincintai anak2 dari suami mu.. tidak ada yayng sempurna didunia ini..    Sempurna hanya milik Alloh swt..

Farina,adikku.. berbahagialah kamu,karena kamu sudah ditunjuk dan dipercaya oleh Alloh menjadi seorang ibu untuk merawat Hasif dan Alloh sudah menjanjikan Surganya jika kamu merawatnya dengan penuh kasih sayang...saya percaya Alloh tidak salah memilih seorang Farina untuk ibu bagi Hasif dan Harith..

Rindu & Sayangku untuk mu... ^_^

5 comments:

  1. aduh,.. mbak netty ini. bukan Farina saja yg menangis kal begini, saya juga menangis ni.

    ReplyDelete
  2. k.liza...tu ar mb nety ni...tp mmg rindula kat mb nety, k.liza & warga matsuyama...kita bgaikan keluarga ;)

    ReplyDelete
  3. ummuharithasif suruh test komen..so, my comment is no comment...

    ReplyDelete
  4. sedih pulak baca msj dr mb netty tu... krim salam dia yer...

    ReplyDelete
  5. insyaAllah k.fiza..akan dismpaikan ;)

    ReplyDelete