Sunday, October 17, 2010

Ke Swimming Pool

Semalam, umi dan abi sepakat nak bwa Harithasif pergi swimming pool kat Inderasempurna Resort berdekatan rumah kami. Lama dah rancangan ini terggendala, ahamdulillah tercapai juga akhirnya. Sampai-sampai saja, terus Harith masuk ke pool..adik Hasif pula tidur dipangkuan umi. Seketika membiarkan adik melelapkan mata, umi kejutkan adik memberitahu abangnya menanti untuk mandi bersama.Akhirnya adik membukakan mata...melihat air kolam, terus hilang ngantuknya..hehe. Bertemankan umi, adik masuk ke kolam mendapatkan abang Harith.. Sangat suka kedua beradik itu bermain air hingga menangis-nangis keduanya saat mau pulang...Nanti kita pergi lagi ya sayang..





2 comments:

  1. salam Farina,
    salam perkenalan dari saya, Fiza @ umisofie. seronok dapat tambahkan kenalan di kalangan ibu2 istimewa. saya tak tahu nak panggil akak atau adik, usia saya 29 tahun. mohon beritahu usia Farina di blog saya, supaya saya tidak tersalah panggilan......

    berapa usia Hasif? sudah pandai berjalan yer.... seronok tgk Hasif mandi di kolam. terasa nak bawa sofie mandi di pool juga. :-)

    ReplyDelete
  2. salam perkenaan k.fza..leh panggil wan..muda setahun je dr k.fiza..thanks sudi singgah..free2 dtgla lg ;)
    hasif skrg 1thn 9bln...blum blh brjln, bru berani setapak dua..nnti k.fiza bwa la sofie mandi pool..sure seronok..hasif suka sgtla,smpai nngis2 xnk blk :))

    ReplyDelete