Wednesday, April 16, 2014




Dulu masa pregnant dua orang hero, Harith dan Hasif...memang tercari-cari supplemen Omega sebab tahu OMEGA SEMEMANGNYA BAIK UNTUK PERKEMBANGAN OTAK BAYI.

Masalah utama pada waktu itu ialah untuk dapatkan supplemen Omega 3 yang berstatus halal terutama waktu kat Nihon dulu yang kebiasannya turut mengandungi gelatin yang sukar diketahui sumbernya.

Sebagai alternatifnya, saya mungkin boleh mengambil ikan tulen tapi malangnya saya bukan penggemar setia ikan....waktu kat Nihon dulu bestla makan ikan-ikan besar macam salmon, tuna, markerel, sardin....tapi harus diingat juga bahawa ikan-ikan laut dalam ni mungkin mengandungi plumbun atau merkuri yang bahaya.

Omega Guard Shaklee ini dihasilkan melalui proses penyulingan untuk mengesktrak omega 3 yang paling tulen dan paling semulajadi sementara menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbun, merkuri, arsenik, kadminum dan PCB yang merupakan bahan kimia industri yang sanagt bertoksik.

Sekarang saya memang consume Omega Guard sebagai supplemen penyusuan untuk Safiya. InsyaAllah akan diteruskan sehingga kehamilan akan datang, kalu ada rezeki.

Apa yang saya suka tentang Omega Guard ni, selain untuk perkembangan otak baby, ia juga membantu perkembangan memori ibu.

Jujurnya, selepas melahirkan anak sulung, saya memang jadi cepat lupa....mungkin disebabkan kekurangan zat besi selepas melahirkan....

Selain itu, Omega Guard berfungsi sebagai membakar lemak dan menurunkan paras kolestrol...bagi ibu-ibu menyusu yang nak kuruskan badan, sangat disarankan ambil Omega Guard di mana berfungsi lebih hebat daripada Lechitin.

Bagi ibu-ibu hamil dan ibu-ibu yang menyusu, disarankan untuk mengambil supplemen Omega Guard ni.

Disamping bagus untuk perkembangan otak baby, kebaikan lain dapat turut dirasai oleh ibu juga. 
 
Untuk dapatkan free consultation, sila hubungi saya, Wan Farina -014-2933913.

No comments:

Post a Comment