Thursday, April 10, 2014

Pengalaman Menggunakan Set Menyusu Shaklee

Teringat waktu awal penyusuan Safiya...Safiya 2 bulan, mmg tak risau langsung sebab susu memang banyak...

Safiya 4 bulan, susu makin kurang....DROP dan terus DROP...Memang stress waktu tu sebab mmg waktu pregnant lagi pasang niat nk susukan Safiya sampai 2 tahun, insyaAllah...

Macam-macam petua saya amalkan...makan kurma, bayam, minum air halba, milo...macam-macam lagila...tapi susu mmg merundum....masa tu berkira-kira nk try SET PENYUSUAN SHAKLEE tapi 10x pikir sebab risau harga mahal....akhirnya saya beli juga demi cinta hati saya...NUR SAFIYA...

Lepas cuba Set Penyusuan, alhamdulillah susu memang cukup untuk keperluan seharian...setiap hari dapat buat stok untuk Safiya...memang jimat sebab tak perlu beli susu formula yang mahal-mahal dan yang paling penting dapat bekalkan susu ibu yang penuh khasiat...THE BEST MILK IN THE WORLD...

ESP dan ALFALFA memang membuatkan susu jadi bertambah pekat menyebabkan baby mudah kenyang di samping sesuai untuk mencantikkan kulit dan menyingkirkan toksin dalam badan....

Ostematrix pula membekalkan keperluan kalsium saya....ibu menyusu dan hamil memang memerlukan kalsium yang cukup buat ibu dan baby....Alhamdulillah tiada lagi sakit-sakit belakang dan kekejangan....

Sekarang saya memang dah jatuh cinta dengan SET PENYUSUAN SHAKLEE.

No comments:

Post a Comment