Friday, January 14, 2011

Harus ke KL..

Malam ni abi xde,bertolak ke kl petang td bersama 2 orang lagi rakan kerja untuk menghadiri meeting dengan barisan angkatan tentera pagi ini untuk membincangkan projek yang akan mereka handle bersama...rsanya berkenaan dengan pelupusan bom (nnti nak kna confirm ngn abi blk)..hihi..

Nak dijadikan cerita,petang tadi saya blk dari ofis awal sikit sb nak hantar abi,sebenarnya nk kna tukar kereta,sb mula-mula abi kata nk g ngn kete universiti,pastu tukar plan nk bwa kete sendiri plk. So pagi tadi saya bwa kete abi sb dia guna kete saya untk ditinggal di ump.

So,msa tengah drive tu..terima call dari officer P*tr**as yang incharge case ni (actually she is my friend aka classmate masa study kt u dlu)..requested me to attend a meeting tomorrow with the witnesses as the trial has been fixed on this monday untill wednesday. Ingatkan diaorg akan datang a day before tu..which is sunday,so xpayah saya ke sana. Tapi, no..they insisted me to be there. Aduss.

Nak tumpang abi ngn kete, kesian plak kt kawan-kawan abi,sure not comfortable kalau saya ada..lagipun last minute bgtau,macam xberapa sesuai..dahlah semua file ada kat ofis. So,saya minta abi pergi dulu..hal saya nnti saya decide kemudian.

So,bincang punye bincang..nmpaknya mmg kna pergi. Kawan saya tu siap check tiket flight,still lg available. Adoi..mmg no idea to say no. Kalau bgtau awal sikit,bolehla plan elok-elok...abi pasti tak keberatan untuk menemani saya. Ni nak pergi sorang-sorang, kurang best sikit tanpa abi...*ngegege*..tp btul kehadiran abi mmg menguatkan semangat saya.

Sebenarnya agak keberatan nk tinggal harith hasif...kalau blh blk arini jga kira okla..tupun flight last kul 10pm..smpai sni around 11pm..sgt lambat. Berpisah time ofis hours pun sering buat ati saya gundah gulana...rindu yg amat sgt kat anak-anak..ni kn nk tinggal lebih daripada masa itu..

Apapun,pagi esok nak kna decide la mcamna...tp rsanya mmg kena pergilah ke klcc..hohoho.    As dh terluah apa yg terpendam di fikiran,nk sambung tido blk...tak berapa lena sb memikirkan hal ni ngan ketiadaan abi di rumah :(

2 comments:

  1. oh nak dtg kl berkaitan urusan kerja rupanya.igtkan nak bawak si comel harith dan hasif (leh ar ajak playdate.huhuhu)

    ReplyDelete
  2. ada rezeki blehla jmpa aisya...kalu dtg kuantan,informla ;)

    ReplyDelete